internet


Reklama

laser centar konstantin

članova
Ukupno članova: 13219
Najnoviji: braissaky
Statistika
Ukupno poruka: 144850
Ukupno tema: 8903
Danas: 192
Najviše prisutnih: 679
(06.01.2010. 19:07)
Prisutni korisnici
Korisnika: 2
Gostiju: 156
Ukupno: 193
Facebook
Stranice: [1] 2   Idi dole
  Podeli na Fejsbuku  |  Štampaj  
Autor Tema: ekonomski ili elektronski?  (Pročitano 3475 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
majonja
Novajlija
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 3


Pogledaj profil
« poslato: 20.03.2009. 18:47 »

znam da ekonomski i elektronski nisu slicni ali ne mogu da se odlucim..jedni mi govore da ne upisujem ekonomski jer ima puno ekonomista i da upisem neki jaci faks ... a drugi da je elketronski pretezak a i da ne mogu posle da se zaposlim....


Sačuvana
Sherif Gile
Meraklija
******
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 1596


tiho, mirno i potpuno bez incidenta


Pogledaj profil
« Odgovor #1 poslato: 20.03.2009. 19:33 »

Ne znam kakva je situacija na ekonomskom ali što se tiče elektronike evo kako stvari stoje:
-bez dobrog poznavanja matematike nemoj da se pojavljuješ tamo
-ako upišeš elektronski pazi da ne izabereš neki smer za koji posla ima samo u Singapuru
-nemoj da ideš na primenjene studije (to su one od 3 godine)
-prijemni može da položi svako ko je dovoljno pismen da se potpiše i prepiše 3 zadatka
-sa elektronskim možeš da imaš mnogo dobro radno mesto ako imaš znanje, ako ne znaš ništa a završiš predavaćeš medicinske uredjaje u Tesli
-dok si na elektronskom imaćeš veoma bogat seksualni život jer i za najmanje bitne papire na šalteru jebu u mozak pa rasturaju


Sačuvana
Miša iz Daleka
V.I.P.
Nišlija
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 853



Pogledaj profil WWW
« Odgovor #2 poslato: 20.03.2009. 22:58 »

Potpisujem sve što kaže Gile, uz napomenu da je situacija sa papirima na drugim fakultetima najčešće gora od ove na Elfaku...
Ako misliš da si dorasla izazovu, onda Elfak upisuj, nema dileme...

Inače, ja sam bio u sličnoj dilemi, ali nisam se previše dvoumio, odabrao sam Elfak, i ne kajem se...
Sačuvana
NucleUs
Stariji član
****
Na mreži Na mreži

Pol: Muškarac
Poruke: 467


...


Pogledaj profil
« Odgovor #3 poslato: 21.03.2009. 05:01 »

Elfak all the way, bas kao sto su rekli, Gile i Misha...a, sto se tice papirologije, covek se brzo navikne...tako da to i nije tako strashno...
Sačuvana
Dante
Nišlija
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 832


je kao ptica...


Pogledaj profil
« Odgovor #4 poslato: 21.03.2009. 06:11 »

Moj glas definitvno ide tehnickim fakultetima, ako neces elektroniku uvek mozes da studiras masinstvo, u oba slucaja nadji nekoga ko je vec zavrsio da ti pomogne sa pravim savetom koji smer da izaberes i na koje stvari da usmeris svoju energiju. "Nije svejedno."
I kao sto neko rece ako nemas problema sa matematikom definitvno na elektroniku, prica kako je taj fakultet tezak dolazi od ljudi kojima je tehnicka inteligencija na nivou koji im omogucuje koristenje daljinskog za dvd uredjaj i nista preko toga.
"Pre ili posle svi zavrse fax ali samo neki postanu inzenjeri." dirol
Sačuvana
krle85
Nišlija
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 884



Pogledaj profil
« Odgovor #5 poslato: 21.03.2009. 11:23 »

Pa elektronski naravno!

- Što se tiče matematika ne moraš ti odmah da imaš odlično predznanje, ali budi spremna da platiš nekog profesora da te nauči, i budi voljna da to stvarno naučiš, jer matematike imaš u svim predmetima, plus što imaš 3 do 6 matematike kao ispite, međutim kad njih savladaš onda si na konju. Sve što rekoše svi pre mene potpisujem... U ostalom na internetu su elektronci u većini, u gradu su elektronci u većini - pitaš se kako je ovo moguće??? Pa ekonomiju u jednoj godini upišu preko 1000 studenata gde se ljudi druže u grupicama koje ne prelaze 5 članova, ili prelaze ali su sa tim ostalima koje kao znaju ustvari na ćao ćao... Na elektronskom imaš 200-250 ljudi na godini (preko 300 upadaju na budžet) i svako svakog zna. A ti pošto si žensko na elektronskom bićeš zaštićena ko beli medved, znaće te na svim godinama Cheesy imaćeš izuzetno malu konkurenciju među devojkama a ogroman izbor muškaraca i to sve sami budući inženjeri  Srbin Mama bi bila ponosna na tebe!  Зеленко
Sačuvana
urbazon
V.I.P.
Meraklija
******
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 1267


www.lounge-area.com


Pogledaj profil WWW
« Odgovor #6 poslato: 21.03.2009. 11:33 »

nadji nekoga ko je vec zavrsio da ti pomogne sa pravim savetom koji smer da izaberes i na koje stvari da usmeris svoju energiju.
to nikako nemoj da uradis... ljudi koji sad zavrsavaju Elektronski (osim mozda par ljudi koji ce u roku diplomirati) studiraju po novom programu, koji se zaista prilicno razlikuje od starom... Pitaj, ali ne uzimaj zdravo za gotovo... bolje je da pitas neke koji trenutno studiraju Elektronski.

I kao sto neko rece ako nemas problema sa matematikom definitvno na elektroniku, prica kako je taj fakultet tezak dolazi od ljudi kojima je tehnicka inteligencija na nivou koji im omogucuje koristenje daljinskog za dvd uredjaj i nista preko toga.
ne mogu da se slozim u potpunosti sa Giletovim komentarom o matematici - naravno da je potrebno znanje, ali niti je to najveci prioritet, niti je potrebno neko ekstremno znanje.
medjutim, a koji god smer se opredelis (na Elektronskom), bice ti potrebno da razvijes (ukoliko vec nisi kroz neku srednju skolu...) nacin razmisljanja. Gledam neke ljude koji 'brute force' metodom (citaj: bubanjem) zavrsavaju Elektronski i prosto mi ih je zao...
Sačuvana
Miša iz Daleka
V.I.P.
Nišlija
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 853



Pogledaj profil WWW
« Odgovor #7 poslato: 21.03.2009. 11:35 »

... a uvek možeš da upišeš ekonomski, ako shvatiš da je elektronika preteška za tebe... takvih ima puno svake godine...
Pričao mi ćale kad je on upisao elektroniku, i ode na prvi čas, skupi se cela godina, i dolazi profesor, gleda ih, i će kaže: "Vidim ja među vama puno budućih pravnika, ekonomista... " Cheesy Zna čovek da će veliki broj da odustane... Smeško
Sačuvana
Alex
Nišlija
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Žena
Poruke: 958

Alex je...


Pogledaj profil
« Odgovor #8 poslato: 21.03.2009. 13:10 »

Nikako Elektronski! Ne znam odakle svi ovi pozitivni komentari za Elektroniku... Ne gubi vreme. Pitanje je da li ti uopste znas sta je inzenjer? Sta ti dobijas po zavrsetku studija na jednom ili drugom fakultetu?

Prosle godine sam pomogla jednom klincu sa faxa da odabere smer. Sad se valjda smer bira na drugoj godini. Decko mi je prisao sa pitanjem: "Sta cu ja nauciti na telekomunikacijama?". Odvela sam ga kod jednog profesora koji je dva sata pricao sa njim, pa onda kod jedne asistentice, pa kod kolega koji su zavrsili i rade ali sa drugih smerova... Ovo pisem zbog urbija. Moguce je i ovako pomoci. Nisam znala da mu odgovorim na x pitanja, jer sam ja upravo po starom programu, ali setila sam se nacina.
Sačuvana
Dante
Nišlija
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 832


je kao ptica...


Pogledaj profil
« Odgovor #9 poslato: 21.03.2009. 13:28 »

to nikako nemoj da uradis... ljudi koji sad zavrsavaju Elektronski (osim mozda par ljudi koji ce u roku diplomirati) studiraju po novom programu, koji se zaista prilicno razlikuje od starom... Pitaj, ali ne uzimaj zdravo za gotovo... bolje je da pitas neke koji trenutno studiraju Elektronski.
Kad sam rekao da se raspita o smeru nisma ni mislio da pita nekog ko je taman zavrsio i nema posao i jos uvek misli da je bas on odabrao pravi smer... naravno uvek ostaje ono dal vise volis jednu stvar ili drugu, posto nisam elektronac necu konkretno da ulazim u primere, ali ako je kao na masinstvu onda definitivno postoje sustinske razlike izmedju pojedinih smerova. Treba razmisljati o buducnosti i razmisljati u sadasnjosti, tesko je reci sta je pravi izbor jer se nikad ne znam sta ce da bude za 10 godina ili kda ce koga zivot da odnese. Ti sto trenutno studiraju nemju puno veze, bar vecina, o tome sta trenutno uce, njima je sad u glavi sledeci pismeni ili usmeni i kako upisati ocenu ili overiti semestar, a tek kad diplomiraju jednog dana pocece da misle o vaznim stvarima. Ja sam zavrsio po starom programu i posto sam upicen sta danas uce na mom smeru ne vidim bas neku razliku, nekoliko novih predmeta, po izboru i promenjeni nazivi starih, i naravno za masince imam nekoliko pravih saveta na sta bi trebalo da koncentrisu svoju energiju tokom studiranja. A to definitvno nisu "debele" knjige i ove silne matematike koje se pominju.

neko se zapitao sta je inzenjer? pa alex ako si zavrsila fax i jos uvek ne znas sta je inzenjer onda si definitvno fulala i trebala da budes ekonomista ili jos "bolje" pravnik. i sad opet da citiram profesora....
"Svi vi cete da diplomirate ali samo ce neki od vas da postanu inzenjeri."
Sačuvana
Alex
Nišlija
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Žena
Poruke: 958

Alex je...


Pogledaj profil
« Odgovor #10 poslato: 21.03.2009. 13:37 »

neko se zapitao sta je inzenjer? pa alex ako si zavrsila fax i jos uvek ne znas sta je inzenjer onda si definitvno fulala i trebala da budes ekonomista ili jos "bolje" pravnik. i sad opet da citiram profesora....
"Svi vi cete da diplomirate ali samo ce neki od vas da postanu inzenjeri."

Hahahaha to pitanje nije bilo upuceno meni! Nego kao preporuka ovoj curi da prvo to razresi, tj. sazna "sta ce biti kad poraste". Ja odlicno znam sta sam studirala i sta postajem. Smeško Dante, nasmeja me fino. Smeško
Sačuvana
Dante
Nišlija
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 832


je kao ptica...


Pogledaj profil
« Odgovor #11 poslato: 21.03.2009. 14:00 »

Oduvek mi je billo zadovoljstvo nasmejavati ljude.

Nego ta cura sta god da studirala ne moze da zna sta ce da bude kad poraste osim mozda ako je vidovita.
Imas inzenjera koji su vise u finasijskim tokovima nego bilo koji ekonomista.
Sačuvana
majonja
Novajlija
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 3


Pogledaj profil
« Odgovor #12 poslato: 21.03.2009. 15:45 »

ne znam sta da radim?Help?
Sačuvana
Sherif Gile
Meraklija
******
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 1596


tiho, mirno i potpuno bez incidenta


Pogledaj profil
« Odgovor #13 poslato: 21.03.2009. 15:49 »

Ako misliš da imaš kliker za tehniku idi na elektronski, ako ti odgovara da učiš predmete sa mnogo teorije idi na ekonomski. A ako stvarno ne znaš šta ćeš sa sobom uzmi dinar, baci ga u vazduh i za par sekundi reši dilemu
Sačuvana
shaman
Meraklija
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1834


je...


Pogledaj profil
« Odgovor #14 poslato: 21.03.2009. 16:01 »

ne znam sta da radim?Help?

upisi neki faks koji objedinjava IT i ekonomiju, pretpostyavljam da je privatni u pitanju, mada malo toga imas u Nisu ... Ako nisi bas "kliker" i ne volis previse da ucis, ne odgovara ti elektronski sigurno, a moguce ni ekonomija ...
Sačuvana
Sherif Gile
Meraklija
******
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 1596


tiho, mirno i potpuno bez incidenta


Pogledaj profil
« Odgovor #15 poslato: 21.03.2009. 16:09 »

upisi neki faks koji objedinjava IT i ekonomiju

Takva himera od smera može da napravi od studenta samo morsko prase. Kao što ono nije ni morsko a ni prase tako student neće da bude ni ekonomista ni elektronac
Sačuvana
Dante
Nišlija
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 832


je kao ptica...


Pogledaj profil
« Odgovor #16 poslato: 21.03.2009. 16:21 »

ne znam sta da radim?Help?

Pa ko se ne varam imas vremena do leta da se odlucis... Znaci sedi i razmisli sta zelis u zivotu, ako razmisljas o inostranstvu definitvno bi trebalo da odaberes tehniku, jer su te diplome priznate svuda, za ekonomiju ne znam, plus moj elicno misljenje je da ce u srbiji kad tad da krene na bolje, a kad to bude bice daleko vise posla za inzenjere, doduse kad ce to da bude ne znam jer i ja kad sam poceo da studiram 1996 mislio sam bice bolje dok ja zavrsim, kao ekonomista kad zavrsis bices srecna ako upadnes da radis u neku banku, bankarski sluzbenici i ovde u svetu tesko da mogu da dodju do 20$ po satu, posle visegodisnjeg rada, dok inzenjeri krecu sa 25$ po satu,... ipak odabir skole ide po tome prema cemu imas afiniteta i sta volis da radis, a i koliko ce da ti se isplati ta investicija na kraju, da skolovanje je investicija, a svaka investicija je toliko dobra koliko donese profita, kad su meni dali diplomu, onako veliku i lepo upakovanu u kozne korice, neko mi rece da je izrada iste kostala tada oko 1500 din, i ja sam u sali rekao jel hoce neko da kupi za 1000 jer tad nisam video bolji nacin da unovcim istu. Ali ipak se ispostavilo da nisam bio upravu, ....
Ako se odlucis za inzenjersku profesiju imaj jos i na umu da skolovanje ne traje 4,5 ili 6 godina, vec ceo zivot. pre 15 godina racunara ajd da kazemo nije ni bilo, danas se inzenjerski posao bez istih ne moze d azamisli, strah me da pomislim sta ce d abude za 20 godina.

Sto se tice ekonomista imam osecaj da oni nauce nesto i to je to, drndaju po istim papirima ceo radni vek, ako gresim nek me neko ispravi. I kao sto rekoh ima mnogo inzenjera koji se bave ekonomijom, vlasnici nekih svetskih banaka nikad nisu studirali ekonomiju, vec su po struci inzenjeri, sad mozda zvucim pristrasno ali ipak su inzenjeri ti koji vrte svet. Ekonomisti bivaju poznati samo po lopovluku i razno raznim aferama  clap, a ako jednog dana budes inzenjer i radis na nekom projektu, svaki put kad prodjes pored te zgrade, fabrike, mosta ... pomislices da je to "tvojih ruku delo". Kao ekonomista u srbiji takvu pomisao mozes da imas samo ako prodjes pored prosjaka na ulici... otiso sam malo predaleko... pa cu da stanem ovde. dirol
Sačuvana
shaman
Meraklija
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1834


je...


Pogledaj profil
« Odgovor #17 poslato: 21.03.2009. 16:39 »

Takva himera od smera može da napravi od studenta samo morsko prase. Kao što ono nije ni morsko a ni prase tako student neće da bude ni ekonomista ni elektronac

Ne lupaj ...  :bic:

Savetujes osobu koja je nedolucna i nije sigurna u afinitete da upise elektronski, a samim tim pitanje da li ima volje i snage da zavrsi taj fakultet, vec ce mozda da ostane zarobljena 2-3 godine na istom. Ocigledno da ovde odabir fakulteta zavisi od mogucnosti zapsolenja, a ne toliko od afiniteta. Ja isto dajem prednost inzinjerima, ali ekonomski mozes da zavrisi i ako ti ne lezi ne zanima te, a elektreoniku jedino ako volis i zanima te.
Fakultet koji sam ja predlozio nije himera, vec moderno zanimanje vrlo trazeno u svetu, a i kod nas za par godina ...
« Poslednja izmena: 21.03.2009. 16:54 shaman » Sačuvana
boyan
Nišlija
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 525


opet 2


Pogledaj profil
« Odgovor #18 poslato: 21.03.2009. 17:11 »

Ekonomja nikako nemas tu 'lebac, mozes elektronski gradjevinski ili filoloski, tu ima perspektive !
Sačuvana
WebWolf
18 000% Nishlija :)
Administrator
Meraklija
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 5120


QUACK! :)


Pogledaj profil
« Odgovor #19 poslato: 21.03.2009. 17:21 »

Ovde niko ne lupa, samo iznosi razlicita misljenja. Inace, ni ja ne mogu da zamislim takvog fraknenstajna, jer ga nema. Inace studiram elektroniku. Tek sam prva godina.

Prijemni ti je vrlo lak, dovoljne su ti organizovane pripreme. Ali, matematika za vreme trajanja fakulteta je mnoooogo (neuporedivo) teza od one koju ucis za prijemni, i mora da se solidno prilegne za nju. I matematika ti je ipak vrlo potrebna za ostale predmete. Ne u toj meri u kojoj se uci iz matematickih predmeta, ali uvek treba matematika. Slazem se i sa tim da je salter ubedljivo najgori deo fakulteta...

Dilema ti je cudna, priznajem da nisam video nekoga da se dvoumi izmedju elektronike i ekonomije. Moras sama sa sobom da rascistis sta zelis i sta mozes. Zasto bi upisala elektroniku (imas neke afinitete, ljubav, sta?) a zasto ekonomiju, pa izvagaj. Ljudi pricaju da je preteska jer po mojoj slobodnoj proceni jedno 65% upisanih nemaju pojma sta ce tamo, dosli su da ne bi sedeli kuci, jer je lak prijemni, naterali ih roditelji, ili sta ja znam. Posle se sve to jednostavno raspadne, i dolazimo do raznih rezultata. Jednostavno, gledam svoj prvi semestar, i na listama sa rezultatima ispita se redovno vidjaju ista imena, a vrlo cesto u istom poretku. Karakteristicno, jel. Ko uci, ucice, ko nece, nece uciti i tu je kraj.

Cinjenica je da Elfak nije bas vrhunska obrazovno-naucna institucija. Ima svoje mane, nebuloze i to, ali ipak mislim da nemas prepreka da poneses neko znanje.

O ekonomiji nisam hteo da pisem, ne bih bio argumentovan, a ni nepristrasan Smeško .

Btw. Znate sta radi ekonomista kada vidi integral? Smeško
Sačuvana
Stranice: [1] 2   Idi gore
  Podeli na Fejsbuku  |  Štampaj  

 
Prebaci se na: